Saturday, December 26, 2015

2015-12-26 Zadorov Affair - "procedural review" for a righteous attorney // פרשת זדורוב - סקירה "פרוצדורלית" עבור עורך דין מיתמם...

ada

2015-12-26 פרשת זדורוב: סקירה "פרוצדוראלית" לטובת עורך דין מיתמם... smile emoticon
========================================
Joseph Zernik's photo.
לאחר שכתבתי שפסק הדין ההזוי מיום ד' שעבר מראה שבית המשפט העליון מושחת מן היסוד, ענה אחד עו"ד שמואל ברודוץ', שאני "סתם מתלהם", ואינני מבין ב"פרוצדורה משפטית"... smile emoticon
לפיכך, כתבתי עבורו במיוחד סקירה קצרה על "הפרוצדורה המשפטית" בתיק זדורוב, ושחיתות בית המשפט העליון בתיק זה.
_______________
Joseph Zernik
אדון Samuel Brodutch- אני מניח שכבודו עורך דין...
בד"כ אינני נכנס לפרטים טכניים כאן. אבל כיוון שביקשת - "פרוצדורה משפטית" - הרי לך תיאור ההונאות והראיות לשחיתות, שיבוש כתבי בית דין, שיבוש הליכי משפט, הפרת אימונים (על פי דוד רוזן - "בגידה") של כבוד השופטים דניגר, עמית, זילברטל, מרים נאור, אשר גרוניס ועוד, ב"פרוצדורה המשפטית" בעניין זדורוב:
אני "מעיין סדרתי" בכתבי בתי המשפט. המומחיות שלי היא הונאות מחשבים בבתי המשפט ובתי הכלא, ושחיתות השופטים ומערכת המשפט. דוחות שלי בנושא (בין השאר על ישראל) התקבלו על ידי האו"ם ועל ידי כנסים בינלאומיים למחשוב ממשלתי ולקרימינולוגיה.
עיינתי במשך השנים בתיקי נייר (כתבי מקור) רבים של בית המשפט העליון. בתיק זדורוב, הם ניסו למנוע ממני את העיון במשך חודשים. בסוף הצלחתי לכופף להם את היד. מה שמצאתי שם לא ראיתי עד היום באף תיק!
רק אחת מהחלטות השופטים בתיק (ויש שם רבות) נחתמה בתיק הנייר (כתבי מקור) - החלטה של מותב עדנה ארבל האומרת שעל עורכי הדין לספק מספרי עמודים מנט המשפט ולא מ"נבו" לגבי פסק הדין של נצרת...
* "החלטה" של גרוניס הממנה את דנציגר למותב לאחר פרישת ארבל אינה חתומה.
* "החלטה" של השופטים דנציגר, עמית וזילברטל, הדוחה כביכול בקשת הפסלות שלי נגדם (על סירובם לחתום על החלטותיהם בתיק זה) אינה חתומה.
* "החלטה" של מרים נאור, הדוחה כביכול בקשתי למינוי מותב חדש (עקב סירובם של דנציגר, עמית וזילברטל לחתום על החלטתם הדוחה כביכול את בקשת הפסלות שלי) אינה חתומה.
* קרוב לוודאי ש"פסק הדין" מיום רביעי גם הוא אינו חתום. מיד לאחר הדיון עליתי למזכירות והשארתי הודעה על עיון - על סמך ההיתר שניתן לי. על סמך פקס שקיבלתי מהמזכירות ביום חמישי, קרוב לוודאי שלא יתנו לי לעיין.... אין כל הצדקה למניעת העיון ב"פסק הדין" - לא צריך אפילו היתר לכך. זכות העיון בהחלטות ופסקי דין, שאינם אסורים בפרסום, נתונה בתקנות ל"כל אדם". אבל לי יש היתר עיון בתיק כולו.
* בבית המשפט המחוזי נצרת אין בכלל כתבי מקור של "הכרעת דין" ו"גזר דין" של זדורוב, ובבית המשפט העליון, שפיגל ושפיגל הגישו ניירות מ"נבו" עם הודעת הערעור...
לאחר שפרסמתי את זה שאין בכלל כתבי מקור של פסקי הדין מנצרת, עו"ד פלדמן פרסם ב"המקום הכי חם בגיהנום" טור של הומור שחור... הוא מתאר איך הלך לחפש את פסקי הדין אצל "עורך הדין הכפרי" (שפיגל- לי היא אמרה שנתנה את פסקי הדין לפעילים... ???) ואח"כ בבית המשפט המחוזי נצרת, אבל המסמכים אבדו ברוח ברחבי עמק יזרעאל...
פלדמן יודע שהכל שחיתות... אבל הוא לא אומר זאת בגלוי.
אבל בפרטי, ברור שהוא יודע הכל!!!
Like · Reply · 1 hr
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אדון Samuel Brodutch: לא ברור לי אם אתה תמים או מיתמם...בא נמשיך קצת עם העניינים "הפרוצדורליים"...לעניין מה שכתבת, שאם זה מצב העניינים, המתואר לעיל, (שופטי בית המשפט העליון מסרבים לחתום על החלטותיהם בתיק זדורוב) תהיה לפלדמן "אחלה סיבה להרכב מורחב": אני השגתי על הנהלותה של הנשיאה בעניין זה. בית המשפט העליון התעקש לרשום זאת כערעור: לפי שיטתי זאת הונאה מתחילתה. אין דרך להגיש ערעור כדין מהחלטה או פסק דין בלתי חתומים ובלתי מאושרים. חוק בתי המשפט...
Like · Reply · 59 mins
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אדון Samuel Brodutch: לא ברור לי אם אתה תמים או מיתמם...בא נמשיך קצת עם העניינים "הפרוצדורליים"... מאותה סיבה בדיוק, כל ערעורו של זדורוב בתיק (7939/10) חסר תוקף מיסודו - זהו הליך ערעור מתוך אין פסק דין של בית המשפט המחוזי. באנגלית "פסק דין" בהליך ערעור כזה, כפי שהנפיקו דנציגר, עמית וזילברטל ביום רביעי, נחשב VOID NOT VOIDABLE... כלומר בטל מיסודו, אין צורך לבטלו...
Like · Reply · 56 mins
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אדון Samuel Brodutch: לא ברור לי אם אתה תמים או מיתמם...בוא נמשיך קצת עם העניינים "הפרוצדורליים"... ושמא תאמר: אם פלדמן ידע כל זאת, מדוע לא העלה עניין זה בערעור? הסיבה ברורה: אין מראים את החבל בבית התלוי...smile emoticon אין סיכוי לעורך דין שיגיד לשופטים "אתם רמאים, עוסקים בהונאה, הפרת אימונים", שיפסקו לטובתו. (זאת לא הלכה פסוקה, אבל ניסיון חיים...smile emoticon )
Like · Reply · 34 mins · Edited
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אדון Samuel Brodutch: לא ברור לי אם אתה תמים או מיתמם...בוא נמשיך קצת עם העניינים "הפרוצדורליים"... עורך דין אחר, לשעבר בכיר בפרליטות, גם הוא מהתמימים, שאל: מדוע לא העלה פלדמן את שלל הראיות המראות שהחשודים האמיתיים הם הנערים מכיתה י"א, והנערות בנות כיתתה של תאיר היו שותפות לדבר עבירה, או לפחות להעלמת עין מדבר עבירה ושיבוש הליכי חקירה? התשובה ברורה: אין מראים את החבל בבית התלוי.... smile emoticon השופטים, התביעה והמשטרה עוסקים בהונאה על הציבור, על זדורוב, ועל החוק כבר 10 שנים. הם הרי דחו את עתירות הוריה של תאיר ואת עתירת החוקרים בלדינגר וסדובסקי, שהעלו עניינים אלה...
Like · Reply · 47 mins · Edited
Joseph Zernik
Joseph Zernik
אדון Samuel Brodutch: לא ברור לי אם אתה תמים או מיתמם...בוא נמשיך קצת עם העניינים "הפרוצדורליים"... את ההשגה שלי על ההונאה של הנשיאה מרים נאור בתיק זדורוב רשם בית המשפט העליון כתיק "ערעור" (חסר יסוד בחוק) צרניק נ זדורוב ומדינת ישראל 7930/15. בתיק זה אין כל פקודת חיסיון, אבל הוא חסוי. על פי מזכירות בית המשפט העליון - "חיסיון בלתי פורמלי.". יועץ משפטי בכיר הציע שעלי להגיש בג"ץ על עניין זה לבדו - החיסיון ה"בלתי פורמלי". אבל אני השבתי - אינני עו"ד, אבל יש כלל משפטי עתיק : אין מראים את החבל בבית התלוי.... smile emoticon אינני רואה את ההיגיון להגיש בג"ץ בבג"ץ נגד בג"ץ. את חוסר היושרה וההונאות שלהם אני יכול לתעד בדרכים הרבה יותר פשוטות וזולות...smile emoticon
Like · Reply · 1 · 45 mins · Edited
Joseph Zernik
Joseph Zernik
עו"ד Samuel Brodutch : קיצורו של עניין. תיק זדורוב הוא תיק בעל חשיבות ציבורית מן המעלה הראשונה. לא רק בגלל ההתעללות בזדורוב, אלא יותר מכך, בגלל שהוא תיעד שחיתות חסרת תקדים של המשטרה, התביעה, בית המשפט המחוזי נצרת, ובית המשפט העליון.

No comments: