Tuesday, January 24, 2017

2017-01-24 מוצ"ש אצל היועמ"ש - אירוע נפתח, ובמקביל ידיעה על הפגנת נגד של פעילי ליכוד...

בינתיים אין תשובה ממשטרת פ"ת.  אני פתחתי "דף אירוע" - התיאור להלן.  במקביל, נמסר שעו"ד רמי גרינברג, יו"ר תא הליכוד בפתח תקוה, מארגן הפגנת נגד באותו מקום באותה שעה - התיאור להלן.  קרוב לוודאי שהפגנה של גרינברג מתואמת עם רשויות המשטר. לכן, נראה לי שהם למעשה ויתרו על מניעת גישת הציבור לרחוב, ובכך למעשה כבר ניצחנו!

Image may contain: one or more people, crowd, outdoor and text
 
אז מה עושים כשמנדלבליט מנסה לסתום למדינה את הפה? נמלא את תאי המעצר!
====================
במצב דומה, מרטין לותר בארה"ב בשנות ה-60 של המאה שעברה, נתן תשובה ברורה: למלא את תאי המעצר!
כמובן, שבזבוז הזמן הכרוך בכך יותר קשה לאנשים עובדים, ולכן אני מבקש להזמין במיוחד את נשות ואנשי גיל הזהב.
זאת ההזמנות שלכם ושלכן לתרומה ייחודית לשמירה על זכויותינו הבסיסיות!
 בתמונה: מרטין לותר באחד מהמעצרים.
Image may contain: 1 person, text
 
אז מה קורה כש"מעוכבים" ו/או "נעצרים"??? סרבנות אזרחית במיטבה!
=================
מניסיוני האישי - התהליך נמשך בערך משעה 20:00 עד שעה 1:30 בבוקר:
א. בשום פנים ואופן לא נגררים לכל פרובוקציה ולכל אלימות!
ב. שוטרים (ימ"מ, יס"מ - לא מבדיל ביחידות) הופיעו ולקחו אותי בניידת לתחנת המשטרה. לא מתווכחים, לא מתנגדים, לא דוחפים, לא נגררים לשום דבר שאפילו יכול להתפרש כאלימות.
ג.. בתחנה הם מורחים את הזמן.
ד. אחרי שעה או שעתיים, נלקחים ל"חקירה". אני לא אמרתי דבר בחקירה, רק הסתכלתי על הקיר ממולי, גם לא חתמתי על דבר.
ה. אח"כ המשיכו להחזיק אותי כ"עצור" עוד מספר שעות.
ו. כל 30 דקות בערך, הופיע איש משטרה, דרגות שונות, החל מזוטרים ועד לבכירים. הם חזרו והציעו לי "עסקה" - שאני אחתום מרצוני על "צו הרחקה". הסברתי להם בעדינות שאין להתנהלות שלהם כל בסיס בחוק, ושאין בכוונתי לחתום על שום דבר. הם ניסו לאיים עלי שיחזיקו אותי עד הבוקר, שיביאו אותי לפני שופט להוצאת "צו הרחקה". על פי עצת עו"ד דניאל חקלאי, הצעתי להם לחתום על דבר אחד בלבד: "שמעולם לא הייתה לי כל כוונה לפגוע באיש, ולעולם לא תהיה לי כל כוונה לפגוע באיש." הם כמובן לא היו מעוניינים בחתימה על מסמך כזה...
ז. בסוף, נמאס להם ונתנו לי ללכת ובזה נגמר הסיפור.
על פי ייעוץ עם עו"ד דניאל חקלאי, לא היה כל בסיס בחוק לכל ההתנהלות שלהם נגדי.
 העניין פה הוא כבר הרבה מעבר להתנהלותו של מנדלבליט לגבי העבריינים האמיתיים. העניין עכשיו הוא שהוא מנסה "לסתום למדינה את הפה", כפי שהעיד שר המשפטים לשעבר, פרופ דניאל פרידמן.
Image may contain: 1 person, text
 
LikeShow more reactions
Comment
 
הפגנת נגד

No comments: